Pirma diena.
Taigi, ketvirtadienio rytas , pajudame iš Vilniaus. Komandos sudėtis: Busetto (vairuotojas Avitalis), Nishki ( vairuotojas Dmitrijus , toliau Dima ) ir techninio palaikimo automobilis Citroen C5 ( vairuotojas Nikita jis ir nuotraukų autorius ).
Kelias link Aukštadvario.
Pirmas Check Point. Apžiūrėjome žymų Lietuvos kurortą, papietavome ir patraukėme link Kauno ir galutinio dienos tikslo - Jurbarko.
Pravažiavome Kauną ir Raudondvarį,į prie Vilkijos kelias nusileido prie pat Nemuno. Iki Jurbarko 40 kilometrų.
Po sunkios dienos.....
Kaip atpildą už pastangas vakarėjant suradome puikią vietą nakvinei - kempingas "Medaus slėnis" (oficialus pavadinimas stovyklavietė Nr. 551 ) Su vietomis problemų nebuvo, kempingas nepažymėtas žemėlapiuose, todėl 10 hektarų plotą teko dalintis su 1 ( vienu ) kemperiu, kuriuo atvažiavo pagyvenusių prancūzų porelė.
Kempingų verslui Lietuvoje linkime šviesios ateities.Norint prisidėti prie "Medaus slėnio" klestėjimo leidome sau patalpinti nuorodą į kempingo internetinį puslapį.
Iki Vilniaus 173 km
Iki Kauno 73 km
Iki Klaipėdos 163 km
Antra kelionės diena.
Paliekame svetingą poilsiavietę. Dienos planas: Jurbarkas - Vilkyškiai - Pagėgiai - Šilutė - Rusnė - Ventė.
Vilkyškiai - be komentarų...
Ir vėl kilometrai
Ventė.
Vientės rago kempingui minusas, nes neįleido mūsų operatoriaus šuniuko Žano. Teko nakvoti ant Marių kranto.
Trečia diena.
Trečia diena.
Nikitą paliekame miegoti ir anksti ryte išvažiuojame į Klaipėdą.
50 km pajūrio keliais atrodo kaip lengvas pasivaikščiojimas ir už poros valandų pasiekiame galutinį kelionės tikslą
Darbas padarytas!
Kraunamės daiktus į Citroeną ir varom į Vilnių. Pakeliui kuriame planus kitoms kelionėms.
2010 metų tikslas - Europa!
2010 metų tikslas - Europa!
Kelionės trukmė - 3 dienos
Pravažiuotas atstumas - 304 km
Vidutinis greitis - 27,5 km/val.
Vidutinis greitis - 27,5 km/val.
Matosi, kad buvo nuostabi kelionė. miesto dviratis kaina savo yra pati geriausia kelionės priemonė mieste. O čia pasirodo ir už miesto galima.
AtsakytiPanaikinti